reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Krzysztof Waskiewicz (krisabc_at_ternet.pl)
Data: Sat 01 Feb 1997 - 17:27:54 MET

Czy ktos reklamowal jakosc lini telefonicznej w TPSA,
mam problem z nowa centrala (cyfrowa), modem Elite2864
laczy sie tylko na 14400 czasami na 16800.

Jaki skutek odniosla reklamacja

Jakis czas temu pisali

>In pl.comp.pecet Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>: Strowger nie jest najgorszy. Najgorsze sa najnowsze cyfrowe, poki obsluga
>: nie nauczy sie jak sie ustawia jakas tajemnicza synchronizacje...

>Ano fakt. Lekko rozsynchronizowane szczeliny nie robia za wiele zlego
>glosowi - za to modem siada natychmiast.
> Leszek.
>| lech7_at_pse.pl 2:480/33.7 - REAL programmers use INTEGERS - |
>| Speaking just for myself... |

O co chodzi z tym "rozsynchronizowane szczeliny"

Pozdrowienia

-/ Krzysztof Waskiewicz
-/ Warszawa
-/ E-mail: krisabc_at_ternet.pl