Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 13:16:55 MET

mick_at_kaszub.ternet.pl (Michał Witkowski) writes:

> Czy to oznacza, ze jesli zglaszam problemy z polaczeniami modemowymi,
> to TPSA ma obowiazek przyjac reklamacje i przyslac technikow, testowac
> i w koncu naprawic czy poprawic lacze? W mojej centrali maja na ten
> temat odmienne zdanie i wykrecaja sie od zrobienia czegokolwiek,
> twierdzac, ze mam umowe na telefon i dopiero jak zainstaluje specjalne
> lacze (chyba dzierzawione, nie znam sie...) to bede mial prawo je
> reklamowac.

Ja tego nigdy nie robilem, ale z tego, co ludzie mowia, to jest tak:

Musisz zarejestrowac modem w TPSA (oplata jednorazowa, nie calkiem
symboliczna, ale i nie przerazajaca ogromem). Modem musi byc
homologowany w RP (moga sprawdzic). Odmowic takiej rejestracji nie
maja podstaw.

I od tej chwili oni juz nie maja wykretu, ze 'linia nie do modemu'.

  MJ