Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 12:45:02 MET

On 2 Feb 1997 17:55:06 GMT, StaCH_at_tpnet.pl wrote:

>Nie ostatnio bo od zawsze byly na to
>normy (branzowe, krajowe,miedzynarodowe).
>TPSA ma dostarczyc lacze z pasmem 3dB
>300 do 3400 bez dodatkow w postaci
>zaklocen amplitudy czy fazy. Lacze
>ma obowiazek przenosic 2400baud (gdzieniegdzie
>na dzierzawionych udaje sie 9600baud) i
>Zaklad Uslug Technicznych taka aparature
>testujaca posiada. Czytalem ostatnio, ze
>technicy przyszli na reklamacje do klienta
>z Motorola :-)))

Czy to oznacza, ze jesli zglaszam problemy z polaczeniami modemowymi,
to TPSA ma obowiazek przyjac reklamacje i przyslac technikow, testowac
i w koncu naprawic czy poprawic lacze? W mojej centrali maja na ten
temat odmienne zdanie i wykrecaja sie od zrobienia czegokolwiek,
twierdzac, ze mam umowe na telefon i dopiero jak zainstaluje specjalne
lacze (chyba dzierzawione, nie znam sie...) to bede mial prawo je
reklamowac.
A propos, w ciagu pol godziny, od kiedy sie polaczylem, juz trzy razy
zerwalo (modem USR Sportster 33.6). Chyba to jest juz powod do
reklamacji?

--

Michal Witkowski
mick_at_kaszub.ternet.pl