Re: AMD 100MHz jako 120?

Autor: venom_at_beauty.ternet.pl
Data: Thu 30 Jan 1997 - 01:10:49 MET

>Czy ktos ma jakies doswiadczenie z nastawianiem CPU AMD K5100MHz jako
>120MHz.
>Czy to mu mocno zaszkodzi?
>(bo zaszkodzi napewno - tylko kto dzis trzyma procesor dluzej niz rok?)
>pozdrawiam

Na przykład ja - już drugi rok trzymam i486dx4-100 i mam zamiar
potrzymać jeszcze trochę - na pewno do wakacji, a potem "się zobaczy"
Na dodatek jestem z niego bardzo zadowolony - do mojej pracy pod Windą
3.1 jest w sam raz a z gier i tak wolę strategie, więc nie potrzebuję
10000 fps i full 3D z bajerami...

Poza tym gdzieś czytałem (sorry za brak precyzji ale naprawdę nie
pamiętam gdzie), że żywotność prawidłowo wykonanego procesora
pracującego w optymalnych warunkach termicznych i elektrycznych
wynosi teoretycznie około 80 (!) lat. Niech więc nawet na skutek
przetaktowania żywotność ulegnie 20-krotnemu skróceniu - i tak Ci
pochodzi co najmniej 4 lata - a w ciągu czterech lat tu już na pewno
zdążysz go wymienić... :-)

--
Michał Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl