Re: Caviar w kieszeni...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 19:27:21 MET

>Czy trzymanie Caviara 1,6Gb w kieszeni i wyjmowanie
>go w celu noszenia do kumpli nie spowoduje ukrocenia
>jego zycia? Chodzi mi o zmiany temperatury, pozycji
>pracy, wstrzasow przy noszeniu itp. Czy komus padl
>caviar w drodze?

a jestes w stanie zapewnic, ze temperatura dysku nie spadnie ponizej 0C,
ze nie walniesz dyskiem o glebe, ze kieszonka nie jest z jakiegos
materialu ktory od czasu do czasu sie elektryzuje, ze dysk nie bedzie
przechodzil regularnych roznic temperatur na poziomie 30C w ciagu 20min i
kilka podobnych? jesli tak - to nie przejmuj sie - nie powinno mu to
zaszkodzic ;)

karpio