Re: courier - problem

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 19:25:29 MET

>wolaniami o pomoc "bo nie dziala".
>Nie ma takiego formalnego zalecenia
>ale wiekszosc rad udzielanych nowym
>opiera sie wlasnie na pierwszym
>fabrycznym profilu, ktory w tym przypadku
>jest calkiem do niczego skoro spowodowal
>problemy u doswiadczonego uzytkownika
>modemow z wolaniem o pomoc na liscie wlacznie.

a moze winna jest tzw. rutyna? skoro zawsze ustawialem at&f i dzialalo i
w dodatku zawsze olewalem manuale (bo tez dzialalo) skupiajac sie
conajwyzej na dokladnym opisie rejestrow modemu i roznych dziwnych
polecen, ktorych i tak chyba nikt do konca (oprucz samego modemu) nie
rozumie (zartowalem ;)) ) to i tym razem mialem nadzieje ze zadziala.
okazalo sie, ze trzeba poczytac troche wiecej niz spis polecen by
dowiedziec sie jak modem zachowuje sie w konkretnej sytuacji. zreszta
koniec koncow sprawe rozwiazalem sam mimo konfiguracji z at&f (polapalem
sie co modem wyrabia i kiedy wyrabia, chco zajelo mi to pare godzin czasu)
i sobie cala reszte sam ustawialem jak mi bylo potrzeba. a ze sie potem
okazalo ze at&f1 zrobi to za mnie samo... ;) moja wina, a courier jest
najlepszym modemem na rynku. jesli ktos bedzie mial problemy sluze
stringami ;) zreszta co tu duzo gadac - imho kazdy modem mozna
skonfigurowac lepiej niz w konfiguracji domyslnej. poza tym kazde
urzadzenie jest inne i chociaz sa pewne wspolne zasady nie zawsze sie
sprawdzja. czyli wyszlo mi na dobre, bo mam nauke, a zachowanie
couriera znam teraz prawie na pamiec ;)

karpio