Re: Ludzie z Polboxu

Autor: Adam Rychlik (rychlik_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 18:03:49 MET

Michal Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl> napisał(a) w artykule
<32F0683F.7726_at_ibch.poznan.pl>...

> Do prób jest specjalna grupa pl.test

> Piszę jednak na newsy, bo to dotyczy nie tylko Ciebie.
>
> 1. Przeczytaj netykietę. Np. http://www.pk.edu.pl/texts/etykieta.html
[ciach!]

Nie szkodzi, ze piszesz na newsy, dzieki za info.
Ten problem jak piszesz nie tylko mnie dotyczy, tak wiec, ktos inny
skorzysta tez
z tych informacjii. Narazie pisze jeszcze bez ogonkow, najpierw sobie
potestuje, to by bylo na tyle, pedze sie dowartosciowac, jeszcze raz
dzieki.

Pozdrawiam
AR