Re: Ludzie z Polboxu

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 10:22:07 MET

Adam Rychlik wrote:
> Zaraz ktos mi odpisze, ze proby to moge
> przeprowadzac w domu, zgoda, ale wtedy nie bede wiedzial czy jest OK

Do prób jest specjalna grupa pl.test

> Tak calkiem prywatnie, to: czy moglbys przeslac mi kilka istotnych
> wskazowek na ten i inne tematy zwiazane z takimi problemami?
> Oczywiscie na moj e-mail, a nie do gropy?

Piszę jednak na newsy, bo to dotyczy nie tylko Ciebie.

1. Przeczytaj netykietę. Np. http://www.pk.edu.pl/texts/etykieta.html
2. Zanim zaczniesz coś pisać w grupach dyskusyjnych poobserwuj przez
parę dni grupę i dostosuj się do tamtejszych zwyczajów.
3. Staraj się dobrać pytanie do tematu grupy.
4. Jeśli w grupie używane są polskie znaki, też możesz ich używać. Muszą
być jednak w standarcie ISO8859-2 i z prawidłowym nagłówkiem. Jak to
zrobić - patrz: http://www.agh.edu.pl/ogonki/

Pozdrawiam
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl