Re: kill-file

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 17:36:58 MET

alojzy <pwl_at_lodz.pdi.net> pisze:
> W jakich programach do Usenet jest kill-file?
IBM NewsReader/2 (OS/2) i TIN (Unix). Uważam, że najlepszy killfile jest
właśnie w Tin'ie. Killujesz Subject, nadawcę, Message ID (szczerze mówiąc
nie wiem po co) na zawsze, na określoną liczbę dni (kwarantanna, hehe)
w bieżącej lub we wszystkich grupach. Są tam jeszcze jakieś opcje,
ale dopóki mi nie będą niezbędne to nie będę się nimi zajmował.

--
Stefan - Tomasz Stafinski
Politechnika Lubelska