Re: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto)

Autor: Piotr Kosibowicz (kosi_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 16:23:16 MET

> Stracilem prawie pol miliona na podroze taksowkami, dwa przedpoludnia i
> mase nerwow. Czy uprzejmy sprzedawca nie moglby powiedziec kliientowi:
> "nie jestem pewien ale takie objawy ma komputer ktory ma wylaczona dana
> opcje" czy musi byc nieuprzejmy narazac kliienta na niedogodnosci i
> naciagac na serwis?
> Jeszcze nikomu za 1 minute roboty nie zaplacilem 25 zl. Tym bardziej ze
> nie jestem jasnowidzem i nie wiem co oznaczaja ustawienia ktore nie sa
> opisane w instrukcji. Uwazam ze to jest zwyczajne hamstwo.

mam dokument po ang. jak ,,zalatwiac'' takich gosci.

Powiem cos co nie ma zwiazku ze sprawa. Poznalem za komuny dziewczyne w
barze mlecznym. Podalem jej swoj tel. Mowila ze chce kupic pistolet. Ja
widzac ze zartuje mowie - ,,nie ma problemu - jaki i ile masz kasy?'' Na
tym sie skonczylo. Po jakims czasie poklocilem sie i zerwalem. Minelo kilka
dni i o 5 rano zostalem zbudzony przez 7 esbeków. Nie mieli zadnego nakazu
ale powiedzieli ze mieli donos ze mam bron w domu.

Powiedzialem im wtedy ze powinni gonic prawdziwych przestepcow niz
wysluchiwac glupot od odrzuconych obrazonych *****.

Jedynym pocieszajacym elementem bylo to ze jak zobaczyli moj balagan to
zwatpili i pytali czy mialem *przeszukanie* <- to taki eufemizm na rewizje>

zagladneli tylko do kuchenki gazowej, pogadali i poszli.

---
Dowiedz sie telef prywatnego i dzwon do tego *.* o 3 w nocy z pogrózkami.
Kasy nie odzystkasz ale moze odzyskasz rownowage. :-))
Pomyslow jest tysiace. Pewnie ma samochod i na pewno placi podatki w
urzedzie skarb. a one maja telefony !!
A w ogole z chamstwem to ciezka sprawa!  Ciezko je zniesc i ciezko
zapamietac ze sie pisze przez ,,ch''
Regards  from  Piotr Kosibowicz,    PROPAGANDA,  POB 12,  Kr 42,   Poland
tel/fax: +48 012 155974, Emailt: kosi333_at_free.polbox.pl,  Fido: (2:486/13.7)