Re: Odp: Microsoft sucks !!!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 15:17:38 MET

piotrek_at_paskuda.uni.lodz.pl (Piotrek Stangreciak) wrote:
>tak btw to do USA nie chodzi nic

Ja nie pisze o dzisiejszym dniu, tylko wogole. fakt,
dzisiaj lacza pozdychaly. chyba NASK'owi wrony na antenie gniazdo
sobie uwily :)))))

>takze opluwanie M$ za to jest nie na miejscu

Jak najbardziej na miejscu. nie wolno robic ich mirrorow, a
microsoft polska jakos sie nie kwapi do zrobienia mirrora na miejscu.

>ale fakt ze ftp na NieTe sucks ......
>download z M$ trwa strasznie dlugo
>piotrek

chyba ze w sobote :))))) wtedy hosty sa tak jakby mniej obciazone,
za to kali & kahn & quake servery pekaja w szwach :))))))))))))))))))))