Odp: Microsoft sucks !!!!

Autor: Piotrek Stangreciak (piotrek_at_paskuda.uni.lodz.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 13:19:22 MET

tak btw to do USA nie chodzi nic
takze opluwanie M$ za to jest nie na miejscu
ale fakt ze ftp na NieTe sucks ......
download z M$ trwa strasznie dlugo
piotrek

//// Piotrek Stangreciak
//// Univ. of Lodz Computer Center
//// e-mail: piotrek_at_paskuda.uni.lodz.pl (NetWare)
//// stangrp_at_krysia.uni.lodz.pl (VMS)
----------
Od: Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Temat: Re: Microsoft sucks !!!!
Data: 31 stycznia 1997 12:41

pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr Ingling) wrote:

>No, domyślam się, że ruch mają tam strasznie duży (tyle fix-ów, patch-y itp.
>;-)) i to pewnie jest głownym źródłem problemów.

zdaje sie ze na ftp.cdrom.com tez maja niezly ruch, a problemow tak jakby
mniej :)))))) jak jest zapchany to mimo wszystko sciagnie zlapany plik
do konca. a necrosoft zrywa. no coz..... tak to jest jak sie stawia
hosta internetowego na winablarg NieTe :))))))))))))
aha. i niech ktos sprobuje sciagnac plik ktory sciaga juz ktos inny :))))
ale byc moze juz to poprawili.