Re: Uszkodzony bootblock ??

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 11:00:13 MET

Janusz Radzienczak <pcplusch_at_medianet.com.pl> wrote in article <199701302256.XAA07829_at_butler.medianet.com.pl>...

> Wyglada mi to na niezgodnosc parametrow a setup (ilosc glowic,
> LBA itp) z parametrami dysku. Disk Manager ignoruje to co
> wpiszesz w setup i ustawia to po swojemu. Jest jeszcze jedna
> mozliwosc. Seagate do duzych dyskow czesto dodaje oprogramowanie
> typu Disk Manager ktore umieszcza na malej nieaktywnej 20MB
> partycji. Czy jestes pewien, ze ja usunales? Bo jesli nie, to
> partycja ktora zalozyles wcale nie byla aktywna bo byla druga.

Pisalem ze dysk byl pusty... Nie pomagalo ustawianie go
w BIOSie jako NORMAL, LBA, ani LARGE... Wymyslilem ze to
chyba jakies buraki w samym twardzielu, bo mam drugi taki sam
i jest bez problemu...

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |