Re: Uszkodzony bootblock ??

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 23:44:54 MET

> Robilem. Zima. Pomogl tylko opisywany przeze
> mnie Disk Manager, ale to nie jest sposob..

Wyglada mi to na niezgodnosc parametrow a setup (ilosc glowic,
LBA itp) z parametrami dysku. Disk Manager ignoruje to co
wpiszesz w setup i ustawia to po swojemu. Jest jeszcze jedna
mozliwosc. Seagate do duzych dyskow czesto dodaje oprogramowanie
typu Disk Manager ktore umieszcza na malej nieaktywnej 20MB
partycji. Czy jestes pewien, ze ja usunales? Bo jesli nie, to
partycja ktora zalozyles wcale nie byla aktywna bo byla druga.

Janusz