Re: Mysz optyczna A4 tech

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 12:12:41 MET

Dnia 29 Jan 97 Adam Hernik napisał(a) co następuje:

> Nie da sie, od trzeciego klawisza jest driver dostarczony z win.
> Tylko po co ci on ? Pod X-Windos to rozumiem ale w dosie ???

Można też spróbować ze sterownikami od np. Logitech-a. Mój kumpel używa jakąś
A4 z takowym. Działają wszystkie trzy przyciski. A do środkowego można
chociażby przypisać double-click.

Trzeba zapewne zwiększyć szybkość przesuwania kursora (Panel kontrolny/Mysz).

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html