Re: Mysz optyczna A4 tech

Autor: Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 19:35:18 MET

Tomasz Lukasiewicz wrote:

> Jest, ale moze da sie uzyc 3 - go klawisza, poza tym to ona jest optyczna

Nie da sie, od trzeciego klawisza jest driver dostarczony z win.
Tylko po co ci on ? Pod X-Windos to rozumiem ale w dosie ???

> (duza rozdzielczosc), ja pracuje na 1200x1204 i przy maxie W win95
> predkosci myszy musze sie niezle namachac, co by sie z konca na koniec
> przeskrolowac
> Hints ?
>
> --
> Tomasz Lukasiewicz

Dziwne, moja mysz optyczna chodzi jak nalezy. Ale jak chcesz sterowniki
to daj znac jak je przeslac.

Adaś.

Adam Hernik ITF&M mailto:adas_at_mikrob.p.lodz.pl
		Don't marry, be happy