Re: Odp: free.polbox

Autor: Krzysztof P. Kencki (sp5bud_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 20:50:31 MET

Michal Sobkowski wrote:

> {ciach!]
> Panowie, koledzy z free.polboxu! Nikt tu nie mówi, że wszyscy na
> polboxie to lamerzy. W żadnym razie! Narzekamy jedynie na to, że jest
> tam dużo lamerów (a nie każdy nowicjusz jest lamerem). Chyba sami to
> widzicie?
>
> Pozdrawiam,
> Michał
> --
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> Michał Sobkowski mailto:msob_at_ibch.poznan.pl
> http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html
> Instytut Chemii Bioorganicznej PAN, Poznań

Pozwolę sobie zacytować Twoje zdanie z innej grupy:

Newsgroups: pl.comp.os.win95
To: msob_at_ibch.poznan.pl
Subject: Re: Jaki jest adres news.servera w polbox.pl?

Michal Sobkowski wrote:

> A możesz mi synu powiedzieć jaki związek ma Twoje pytanie z Win95?

No właśnie! Czy dobrym przykładem dla młodych internautów jest zwracać
komuś uprzejmie uwagę, że napisał nie na temat do
i póżniej kontynouować nie na temat w news://pl.comp.pecet zupełnie nie
związany z tą grupą, podczas gdy wszystkim wiadomo, że nie ma takiej
grupy
w Usenet'cie gdzie możnaby o to zapytać. Wystarczyłoby napisać, że
takiego
serwera w polbox.pl nie ma. Sprawa skończona. Warto przeczytać uważnie
w jęz.ojczystym i obcym NETYKIETĘ
http://www.pk.edu.pl/texts/etykieta.html

Udowadnianie takimi argumentami, że free.polbox.pl jest beeeeeee
a ibch.poznan.pl jest Okay mija się z celem (nie mam udziałów w
polbox.pl)
:-)

Wypadałoby się zastanowić czy pytanie zadane w pociągu na stacji
Poznań Główny, jak dojechać tramwajem na Targi Poznańskie jest
na temat.

Przypuszczam, że każdy uprzejmy odpowiedziałby na takie
pytanie. Jest też wysoce prawdopodobne, że znalazłby się na tej
stacji i taki ktoś, kto odpowiedziałby:

'A możesz mi synu powiedzieć jaki związek ma Twoje pytanie z (Win95)'
pociągiem? Zapytaj w tramwaju!

Im więcej będzie życzliwości i szacunku dla siebie nawzajem tym lepiej
będzie wyglądało nasze otoczenie a zwłaszcza to internetowe.

A poza tym...
Proponuję założenie grupy dyskusyjnej news://pl.free.internet
gdzie będzie można zapytać o wszystko co z tym związane.

Pozdrawiam

--
Krzysztof                      /)               New York
                              / )