Re: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto)

Autor: Marek Sokol (marko_at_lords.com)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 10:32:31 MET

Jvm wrote:

> Wolalbys aby zabrali ci komputer na dwa dni i oddali i wtedy bez bolu
> zaplacilbys 25zl
> Facet ma racje , jak nie wiesz oco chodzi nie grzebie sie w komputerze,
> tylko kupuje w optimusie i masz spokoj
> --
> Jvm (bohdol_at_pg.gda.pl)

Sadzisz ze z komputerem kupionym w Optimusie jest spokoj ???!!!
Moja znajoma nabyla tam komputer. Zadzwonila po kilku dniach do serwisu
zglaszajac ze sa bledy, programy wieszaja sie itp. Po naprawie wszystko
nylo OK.
Jakiez bylo moje zdumienie, jak zobaczylem, ze naprawa polegala
na WYJECIU kosci pamievci cache !!! (wtedy jescze cache byl na kostkach
- 486, 2-3 lata temu)
Jesli sadzisz ze kupno komputera w Optimusie uwalnia Cie od klopoto
to GRUBO sie mylisz .(A moze raczej doda Ci klopotow)
Czy to jest wlasciwy serwis?!?!?!?

Pozdrowienia

Marko