Re: Dyski, a wysluga lat :-) [bylo: Re: Caviary sa do d...]

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 10:29:56 MET

On 28 Jan 97 at 12:31, Leszek A. Szczepanowski wrote:

> A ja Was zapytam tak:
>
> Jaki dysk, jakiej firmy macie najdluzej,
> (no np. wiecej niz 5 lat), i chodzi on
> bez problemow do dzisiaj... Zero bad-
> sectorow itp. Dysk moze byc dowolnej
> pojemnosci, nawet te 10 MB MFM moga byc :-))
> Ciekawi mnie po prostu, czy ktos wobec
> tego calego boomu na twardziele i coraz
> ich wieksza pojemnosc, hoduje sobie kto jakiegos
> twardzielka i sluzy mu on bez problemow...
>
> --

Chyba jestem rekordzista, mam 20, 40, 80 Seagate z lat 86/87.
jesna 40 to 5i1/4" wysokosci 2 zaslepek wagi z 3.5 kg.
40ki pracowaly najpierw w firmie a potem w sali komputerowej do nauki
DOSa na kursach komputerowych.
Bad sektory maja bo i mialy je jak je zakupilem ( drukowane byly na
specjalnej naklejce; nowe sie nie pojawiaja).
Jedna 40-ka S$ jest z XT ma problemy ze startem (nie da sie zapuscic oliwki
bo lozysko jest kryte).
Byla podzielona na partycje bo obslugiwane bylo przez DOS max 32MB.
Zakladalo sie wiec partycje 9MB dla dosa i 32 MB dla programow.
Ciekawe bo wowczas mialem na tym i P-CADa, ACADa, CW, DBase3, NC, XTree,
Foxa, SK, Basic, Fortran, Masm i kilka gier i juz nie pamietam co.
I nic sie nie wieszalo a trzy klawisze to sie czlowiek bal nacisnac.
To byly czasy ;))
Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \