Re: Dzi ki, IBM (Bylo: Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 02:59:47 MET

On Tue, 28 Jan 1997 14:46:00 +0100 (CET), Jarek Lis wrote:

>In pl.comp.pecet Micha Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:
>: A co wy macie jakie strony? U mnie w PCecie ju od dawna jest
>: liniowo... :-)
>
>Linux ? :-) Strony to Ty masz nadal.
>Masz nawet segmenty, choc ich na oko nie widac...

Oczywiscie ze ma strony i segmenty, ale nie na tym polega roznica
miedzy adresowaniem liniowym a segmentowym. (rowniez na dowolnym
RISCu chocby i 128 bitowym tez sa). Segmenty zawsze beda potrzebne
w dowolnym srodowisku multitasking z ochrona zasobow. Chyba ze
zrobimy komputer z osobnym procesor i z wlasna pamiecia dla kazdego
task'u.

:-))

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi