Re: Odp: Drukarka OKI 4w

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 19:19:40 MET

At 16:48 97-01-28 +0100, you wrote:
>Cześć!!
>Pozwalam dołączyć swój głos do informacji nt. eksploatacji OKI Page 4w.
>Miałeś niesamowite szczęście, jeżeli pierwsza ampułka wystarczyła Tobie na
>800 kopii. Standard - to jak udało mi się dowiedzieć w serwisie wynosi 200.
>Każda następna powinna wystarczyć na ok. 2000 kopii, ale należy wyłączyć w
>opcjach fotograficzną jakość wydruku.

   Musze patrzec kiedy sie skonczy ale standardowo ustawiam
   opcje srednio gestego wydruku.

>Kolejna uwaga, to nie radzę używać tego sprzętu do wydruku rysunków w

  Jedno zdjecie 200x150 jpg probowalem drukowac "spod" PaintShopPro 3.0
  z opcja "powieksz do pelnej strony" i wtedy sie wprawdzie drukarka
  nie wysypala ale obraz wydrukowany byl nie do rozpoznania.
  Podejrzewam tu raczej PaintShopPro bo taki numer mi kiedys wycial
  na drukarce HP III

>dokładności 600 dpi gdy ma się PC-ta poniżej Pentium. Można bardzo często
>uzyskać komunikat "o zbyt wolnej transmisji" i zamiast rysunków wychodzą
>"makodzioby".

  Podczas wydruku kilkudziesieciu kartek tekstu w ramach testowania
  tylko dwa razy dostalem zly wydruk lub komunikat o wolnej
  transmisji. a mam w domu tylko 486 DX 100MHz ale 16MB RAM

>Denerwujący może być również fakt, że teoretyczna szybkość 4 stron na
>minutę jest raczej nieosiągalna, nawet gdy ma się "Pentiuma" z 8 MB.

   Z dokladnoscia do 1 sek otrzymywalem ciagly wydruk 4 stron na minute
  przy wydrukach z Worda 2.0 srednio gestych tekstow (jakis podrecznik)

  Uwaga tu krytycznym momentem moze byc brakniecie miejsca na dysku
        do tworzenia obrazu dla GDI. Wiec w zaleznosci od ilosci
        wolnego miejsca radze sie ograniczac do druku w jednym ciagu
        tylu stron ile megabajtow mamy wolnych na twardym dysku.

>Piotr
>czepi_at_free.polbox.pl

  Z upierdliwych spraw wspomne o bledzie instalatora, ktory żąda
  dużo wolnego miejsca na dysku do instalacji mimo, ze potrzebuje
  znacznie mniej. Np majac 8MB wolnego miejsca nie chciala mi
  sie ta cholera zainstalowac. A potem tylko zabiera ponizej 1MB

--
Romek