Odp: HELP ! POMOCY ! SOS !

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 13:03:03 MET

----------
> Od: THE BIG <filonekx_at_free.polbox.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: HELP ! POMOCY ! SOS !
> Data: 27 stycznia 1997 09:45
>
> Przy wysylaniu poczty pojawia mi sie " Nietypowy blad TCP/IP - srednio raz
> na trzy wysylania - co z tym zrobic !
Sprawdz ustawienie w opcjach serwera , zwieksz limit czau serwera !!
To bardzo ważne .
W zaawansowanych ustawienia portu ustaw nizsze ustawienia bufora wejsciowego i
wyjsciowego .
> Moze ktos wie jak przechowac przygotowane wiadomosci w skrzynce nadawczej
> po zamknieciu programu !
W przypadku zamkniecia programu przed wyslaniem wiadomosci znajdujacych sie
w skrzynce nadawczej program pyta czy wyslac wiadomosc jesli odpowiesz NIE
to program zostanie zakonczony natomiast nie wyslane wiadomosci pozostana w
skrzynce nadawczej . Czy o to ci chodziło ?
> Uzywam Microsoft Internet Mail and News !
> Z gory dziekuje za pomoc ! Wolalbym odpowiedzi na liste bo ten cholerny
> polbox caly czas zdycha !
Polbox jest kipski , ale miejmy nadzieje , że będzie lepszy . Ja również ma konto na
Polboxie natomiast moje problemy są znacznie mniejsze .
Napisz czy moje rady pomogły ? Jeśli nie to będziemy dalej kombinować .

Andrzej Briske Ratownictwo Falck Poznan
Phone +48 61 473-949 Poland
falckpoz_at_pol.pl or dzik_at_free.polbox.pl