Re: ATA-3 i Fast-ATA 2

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 12:57:53 MET

26 Jan 1997 18:15:36 +0100, pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr
Ingling) napisał(a):

>A tak a propos - na razie chcę
>zainstalować na nim programik do oszukiwania BIOSu (mam płytę bez LBA :-(( ).
>Czy takie coś da się potem po ludzku odinstalować, czy też będzie mnie czekać
>reformat dysku?

Moze i sie da (ja sposobu nie znam), ale lepiej i bezpieczniej jest
przekopiowac dane na jakis temporary disk.
A jesli skompresujesz sobie taki dysk Drivespacem - to takie
kopiowanie to sama przzyjemnosc: jeden duuuzy plik, reformat dysku na
LBA, i plik z powrotem na dysk :))).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --