Re: Dzi ki, IBM (Bylo: Re: Dzi ki, Gates)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 21:55:38 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>ciekawe czy za lat 15 bedziesz mowil tak samo o PentiumPro, ze to
>dziadostwo i bez sensu i w ogole bez wyobrazni, bo 4GB to byle aplikacja
>pod windows 2010 zajmuje... bez przesady moze...

To Ty uzywasz Windows, a nie ja ;) Poza tym nie wiem, czego sie
czepiasz - uwazasz, ze pierwszy IBM PC byl cudem techniki
projektanckiej zaprojektowanym z wyobraznia i polotem ???
Wystarczyloby, zeby chlopcy go zrobili na dowolnej Motoroli
zamiast Intela - nie mialby polowy tych ograniczen, ktore posiada.
Ale na Intela istnial przeciez CP/M, a do badziewia, ktore
mialo byc produkowane nie dluzej niz rok, nie warto bylo projektowac
systemu operacyjnego...

>pamietajmy ze nie tak
>znowu dawno 48kB pamieci wystarczalo do sterowania procesami
>technologicznymi, do obliczen inzynierskich, do wielu swietnych gier (na
>ma teraz takich :( ), do edytorka i 115 innych rzeczy.

Wiem. Ale ja nie uzywalem 48kB tylko 64kB. Spectrum do piachu,
Amstrad forever ;-)))

OSciski,

G.

p.s. Fajny subject sie zrobil bez ogonkow :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl