Re: WWW na Netscape i IE - dlaczego sie czasami wyburacza ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 12:00:17 MET

"Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote in article
><5ccqlb$fgr$7_at_helios.man.lublin.pl>...

>wersje
>>

>Chodzi mi oczywiscie o akcent logiczny w argumentacji.
>Calosc wywodu posluzyla do wykazania nizszosci windozy, a nie
>wyzszosci IE nad NN. To mnie wlasnie rozbawilo. Zwlaszcza w swietle
>niedawnych utarczek na pececie na temat wyzszosci nad nizszoscia.
>:-)

>Paweł Wimmer

No coz. ja staralem sie byc najbardziej obiektywny jak potrafie.
Co prawda napisalem ze netszkapa sie wyburacza, ale ie tez sie wyburacza.
o tym nie wspominalem to to i tak jest oczywiste.

Wskazalem tez, ze netscape zaklada ze system powinien prawidlowo utrzymywac
konekcje, wiec pod systemami innymi niz microsoftowymi dziala ok
(choc i tak sie czasem wyburacza). a pod windowze gubi konekcje.
IE nie gubi konekcji, bo po prostu lata dziury pseudosystemu "G95" i
nizszych. po prostu markuje problem. to jest cala polityka majkrosoftu.
nie chodzi o to zeby poprawic blad, lecz zeby go ukryc. widocznie
poprawiac nie umieja.

jeszcze raz powiem dla jasnosci. windowsy potrafia gubic konekcje,
a IE ten problem maskuje gdyz takie bledy sam obsluguje. obsluga tych
bledow powinna byc jednak robiona przez system, co wiele systemow realizuje.
windowze tego nie robi.

to tyle dla jasnosci sprawy.