Re: WWW na Netscape i IE - dlaczego sie czasami wyburacza ?

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 21:31:55 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote in article
<5ccqlb$fgr$7_at_helios.man.lublin.pl>...

> wlasciwie o do ci chodzi ? stwierdzilem ze generalnie wszystkie
wersje
> netszkapy sie wyburaczaja. stwierdzilem tez, ze nie gubia gifow.
> stwierdzilem tez, ze gify gubi pod windowsami, a nie gubi pod ich
> emulatorem na os/2. co ci nie gra ?

Chodzi mi oczywiscie o akcent logiczny w argumentacji.
Calosc wywodu posluzyla do wykazania nizszosci windozy, a nie
wyzszosci IE nad NN. To mnie wlasnie rozbawilo. Zwlaszcza w swietle
niedawnych utarczek na pececie na temat wyzszosci nad nizszoscia.
:-)

--
Paweł Wimmer
Redaktor / Editor