Re: free.polbox

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 19:53:45 MET

On Sat, 25 Jan 1997 15:41:16 +0100 (CET), Kornel Zieliąski wrote:

>Mimo, ze jestem POLBOX`owcem
>to wpelni cie popieram.

a kogo wlasciwie popierasz ?
i w czym dokladnie?
zauwazyles moze pierwsza linijke niniejszego postingu?

Grego

p.s. to wcale nie w ramach "czepania sie".
  wysyla do mnie maile z pretensjami jakis facet,
  a ja nie mam pojecia o co mu chodzi. Zapytuje go o to grzecznie,
  a on mi na to: "chodzi mi o twoja odpowiedz na pececie".
  :-)
  wiec (nadal jeszcze spokojnie) tlumacze mu ze otrzymuje
  dziennie do 400 maili, ze sam ich pisze w porywach do 50,
  z czego do 10ciu na peceta wlasnie, wiec nadal nie mam
  pojecia o co wlasciwie mu biega. wiecej sie nie zglosil.

  to taka autentyczna historyjka, moze nie warta opowiadania
  gdyby nie moral. A moral jest taki: ta linijka z data/czasem
  i autorem postingu do ktorego sie odnosimy NAPRAWDE sie
  przydaje.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi