Re: IE zapis strony na dysku

Autor: Przemyslaw Grochowski (grojer_at_wlkp.ternet.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 16:52:43 MET

Janusz Gorostowicz <jangor_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0957$04ca41e0$LocalHost_at_ppp>...
> Mam pytanie:
> czy istnieje w IE 3.0 sposob zapisu strony www na dysku razem z
rysunkami
> (bez oddzielnego zapisywania samych rysunkow). Chodzi o to by mozna bylo
> odtworzyc zapis np. po miesiacu.
>
> Czesc
>
> --
> jangor_at_free.polbox.pl

Chodzi Ci zapewne o mozliwosc zapisania do odrebnego katalogu poza cache'm
IE.
Faktycznie zapis taki obcina wszystko zostawiajac tylko sam tekst HTML.
Ostatnio uzywam programu MSIE Cache Explorer. Jakiez bylo moje zdziwienie,
kiedy program ten zapisal mi wszystko do wskazanego katalogu.
Radze sprobowac.

--
Przemyslaw Grochowski e-mail:	AMPRNET: sp3fmf_at_poznan.ampr.org
				INTERNET: grojer_at_wlkp.ternet.pl