Re: Polbox Again ! [bylo Re: Warez]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 16:58:37 MET

On Sat, 25 Jan 1997 03:00:41 +0100 (CET), Tommy Lite wrote:

>Kurwa mac! Jak sie chcecie klucic o jakies pierdoly, to robcie to w
>pl.comp.pecet a nie w programming !!!! Zamiast durnie dawac follow-up,
>wykasujcie z "to:" pl.comp.programming !

ja to odebralem na pececie, a istnieniu pl.com.programming
nawet nie wiedzialem. czy jest ona bramkowana na jakas mailingliste?

>Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
>Kurwa mac! Jak sie chcecie klucic o jakies pierdoly

to nie ekstrawagancja lecz zwykle chamstwo

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi