Re: Magazyn Chip i wyszukiwarka NEToskop.

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 22:01:27 MET

Dnia 24 Jan 1997 16:08:43 GMT, rolski_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Michal
Rolski) pisal(a)

>Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl) wrote:
>
>: >
>: >Rzeczywiscie ostatnio mielismy maly problem z dodawaniem urli.
>
>: No dobrze, zostalem znaleziony. I co? Cala informacja z <META> zostala
>: kompletnie zignorowana. Nie weszlo ami "description", ani "keywords".
>: I co ty na to?
>
>Nie za bardzo rozumiem, czy to jest jakies prawo, ktore wszystkim
>robotom internetowym nakazuje sie stosowac do zczytywania "met"
>ze stron, a jesli nie to tworcy robota pojada do wiezienia?
> [...]

A czy ja kogos strasze wiezieniem? Sam piszesz, ze planujecie to
wprowadzic. Wiesz, naczekalem sie troche, nawklepywalem keywordsow i
kicha...

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html