Re: Optimus is the best :-)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 18:28:29 MET

> : To,ze kupuja to nic nie znaczy.Np.karte graficzna Trident tez bardzo
> : duzo osob kupowalo,ale byla syfem.

> A co bylo wtedy lepszego?

oj bylo. chociazby przez jakis czas dosc popularna vga 4065, albo np.
chociazby vga 4031. obie na et4000. pierwsza miala 1mb pamieci i 65tys
kolorow, druga 512kb pamieci i 32tys kolorow (mozliwosc rozbudowy do 1mb).
byly conajmniej kilkanascie razy szybsze od t512kb, ktory byl najwiekszym
gownem, ale malo kogo to interesowalo - komputer mial byc tani. teraz zreszta
jest podobnie i gdyby nie problemy z zakupem wiekszosc komputerow nadal by
byla trident 512... a tak sa s3 trio64v+ 1mb pci, bo nic tanszego nie ma...

a ze ktos twierdzi ze szybka grafika nie potrzebna? a to polecam przejrzec
jakas wieksze publokacje pdf z obrazkami... ;) albo popracowac w cadzie, albo
przescrollowac 300 stronicowy dokument w wordzie... zreszta - mi sie po
prostu zle pracuje jak widze wylewajace sie obrazki na ekrani - mam ochote
sie zwymiotowac w podobnym tempie ;)

karpio