Re: WWW na Netscape i IE - dlaczego sie czasami wyburacza ?

Autor: Pawel Wiecek (coven_at_pwr.wroc.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 12:42:05 MET

Irek wrote:

> Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego niektore strony WWW nie wczytuja sie
> z wszystkimi obrazkami w Netscape 3.0 Gold a w Internet Explorer 3.0 sie
> laduja cale.
> Na Netscape niektore obrazki (na niektorych WWW) sie nie moga zaladowac, IE
> radzi sobie dobrze z tymi samymi obrazkami. Czy mozna to jakos wyjasnic ?

Tak, to dziwne, ze cos dziala na Misiu :^)
A Netszkapa - no coz, ma taka urode... Nie tylko na Windzie :^( :^( :^(
Pomaga "Open this image" + Back...

> Jakiego programu najlepiej uzywac do robienia WWW (zyby taka strona mogla
> sie wczytac z wszystkimi obrazkami itp. na Netszkapie i IE) ?

No, naturalnie vim-a albo vi-a :^)
A na serio: dowolnego. To nie zalezy od edytora...

          Pawel

--
< o o > | E-mail: coven_at_pwr.wroc.pl                      |