Re: WWW na Netscape i IE - dlaczego sie czasami wyburacza ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 08:55:53 MET

"Irek" <Mohamed_at_intertele.pl> wrote:
>Czy ktos moze mi powiedziec dlaczego niektore strony WWW nie wczytuja sie
>z wszystkimi obrazkami w Netscape 3.0 Gold a w Internet Explorer 3.0 sie
>laduja cale.
>Na Netscape niektore obrazki (na niektorych WWW) sie nie moga zaladowac, IE
>radzi sobie dobrze z tymi samymi obrazkami. Czy mozna to jakos wyjasnic ?
>Jakiego programu najlepiej uzywac do robienia WWW (zyby taka strona mogla
>sie wczytac z wszystkimi obrazkami itp. na Netszkapie i IE) ?

Bo windowze to totalny badziew. Po prostu IE lata dziury samego "systemu",
i w przypadku utraty polaczenia z danym URL (w szczegolnosci obrazkiem)
jeszcze raz sie probuje dopukac.... do skutku. netscape tego nie robi.
ale w netscape jak sie sciagnie, wciskasz back a potem forward aby dociagnal
te brakujace.

pod innymi systemami tego "cuda" nie zauwazylem. nawet pod emulatorem windowze
na OS/2.