Re: Oplacalnosc MMX?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 00:29:16 MET

On Thu, 23 Jan 1997 15:58:24 +0100, Jacek Piskozub
<piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

>Polecam tez wymiane Z80 na Z80MMX w Spectrum. Chodzi prawie jak Amiga
>;-)

Aaaaa, teraz juz wiem na czym polegala tajemnica Sama Coupe. Wymienili
mu po prostu Z80 na Z80 MMX i stad te dumne reklamy: 'dzwiek jak Atari
ST i grafika jak na Amidze'. Swoja droga dzwiek na Amidze byl grubo
lepszy niz na Atari ST wiec gosciom od marketingu cosik sie chiba
popieprzylo :).

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl