Re: 486 + SB PNP = reset ?!

Autor: venom_at_beauty.ternet.pl
Data: Wed 22 Jan 1997 - 18:21:29 MET

>hej :)
>mój znajomy ma śmieszny (?!) problem -
>mianowicie -
>zainstalował sobie na 486
>kartę dźwiękową soundblaster PnP, do której
>dołączone są jakieś programiki do odczytywania
>tekstu, i co najzabawniejsze - karta (podobno)
>zupełnie poprawnie odtwarza muzykę, ale
>przy próbie syntezy mowy resetuje mu komputer.
>czy ktoś zetknął się z podobną sytuacją ?!

Zetknšł:
i486dx4-100 16MB RAM, DOS 6.2 Win 3.1 + oryginalny SB16 (stary, nie
PnP) + oryginalny soft z CD-ROMu. Zupełnie poprawnie odtwarza muzykę w
grach, midi i wav pod Windows, ale program do czytania tekstu zawsze
powoduje twardy zwis Windozy - choćby nie wiem co kombinować z
ustawieniami, zawsze wykrzacza. Na szczęœcie ten bzdet nie jest mi
potrzebny... :-)

--
venom_at_beauty.ternet.pl
2:480/49.777