Re: Licznik odwiedzen na WWW

Autor: Tomasz Dwornicki (agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 23:22:44 MET

Irek (Mohamed_at_intertele.pl) wrote:
> Czy ktos moze mi napisac jak zalozyc licznik wizyt na WWW ?
> Czy format cyferek wybiera sie wpisujac odpowiednie polecenie czy to zalezy
> np.od programu, ktory to obsluguje ?
> Z gory brdzo dziekuje z odpowiedz i pozdrawiam

Polecam :
http://www.fccc.edu/users/muquit/Count.html
liczniczek jest super i ma sporo mozliwosci, doc ma 70kB, dowiesz sie z
niego wszystkiego.

 Agrest >> Tomasz Dwornicki >> Politechnika Slaska Wydzial Elektroniki
>>> e-mail:agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>>> http://www.polsl.gliwice.pl/~agrest
       ** Pozwol by dobry wiatr prowadzil Cie przez Swiat **