Re: Winchat.exe działa lub nie :(

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 11:14:29 MET

To dziwne
u mnie netdde uruchamia się przy starcie winchata.
Ten programik nie musi być (chyba) uruchamiany w autostarcie
Być może tak trzeba w WINNT lub `95
ale w workgroupsie jest on automatycznie uruchamiany przy wywołaniu

Marx <mna_at_csbi.katowice.pl> napisał(a) w artykule
<32E6003D.7BB4_at_csbi.katowice.pl>...