Re: Oplata ze serwis gwarancyjny

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 20:02:22 MET

On 21 Jan 97 at 12:15, Waldemar Sadkowski wrote:

[...]
> Dowiedzialem sie tez, ze W95 przeprogramowuje Flash-ROM i to akurat
    SKAD??? pewnie od tego serwisu, o ktorym piszesz dalej...

> funkcje niedostepna z poziomu SETUP'u dla uzytkownika. Robi to bez wiedzy
> i zgody uzytkownika. Czyli jesli chodzil sobie na karcie ISA, to nie
> bedzie dzialal na karcie PCI, bo zablokowal te sloty.
    Twojemu informatorowi popieprzyla sie flash ROM z pamiecia
    konfiguracyjna (CMOS)...

[...]
> Nie jest to sprawa ogolnie znana nawet w srodowisku fachowcow (nawet na
> tej liscie nikt nie potrafil odpowiedziec)
    pewnie nikt Cie powaznie nie potraktowal :-((

[...]
> Ten serwis juz wielokrotnie mial do czynienia z tego typu probleme wiec na
> pewno znal odpowiedz na moje pytanie jszcze zanim zanioslem do nich
> sprzet.
    pewnie znali rozwiazanie na malpe, wiec wszelkie wyjasnienia
    grozily ujawnieniem ignorancji

                 Pozdrowienia, Adam