Re: Magazyn Chip i wyszukiwarka NEToskop.

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 19:29:08 MET

At 16:39 97-01-22 +0100, you wrote:

>zajrzyj do dokumentacji Twojego HTTPD!
>http zostal juz dawno rozszerzony o dialog z robotami -
>mozna im zabronic wlazenia wogole, wlazenia w pewne directories
>(wraz z subdirectories) itd. Wymaga to jednak _dobrej_woli_ robota!
>Ale czytalem ze praktycznie wszystkie search-engines dostosowaly
>sie juz do tej specyfikacji.

  Dzieki za odpowiedz, ale w tym zakresie to juz wiem i jak
  sam zauwazyles to jest cecha robota a nie HTTPD wiec w dokumentacji
  moze (sorry jeszcze nie przegladalem, tzn ostatnio nie przegladalem)
  informacja nie pokrywac tego co ja potrzebuje.

  A potrzebuje to o co, prawie dokladnie, sie zapytalem:

   1 jak sie nazywa ich (CHIP polska) robot a wiec jak temu konkretnemu
     robotowi powiedziec zeby sie odczepil,

   2 Jak temu oraz innym robotom przekazac wiadomosc zeby zagladali
      najwyzej raz na tydzien bo czesciej niz raz na trzy dni sie
      nie zmieniaja wiadomosci

>Grego

PS mam juz w glownym katalogu /httpd plik robots.txt
     zeby byla jasnosc.

--
Romek