Re: fotografia bezposrednio do PC'ta.

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 17:23:42 MET

On 22 Jan 97 at 9:40, Marcin Piaskowski wrote:

> Date sent: Wed, 22 Jan 1997 09:40:18 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl (Marcin Piaskowski)
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: fotografia bezposrednio do PC'ta.

> Gdzies kiedys obilo mi sie o uszy, ze ktos (chyba Panasonic) produkuje
> aparaty fotograficzne, ktore robi| zdjOmegacia (cos ok. 100szt) i trzymaja
> je w pamieci. Mozna je potem przeslac do PC'ta.
> Wiecie cos na ten temat ? Chetnie bym kupil taki aparat. Jaka cena ?
> Wszelkie informacje mile widziane.
>
> Dziekuje i pozdrawiam,

Uzywam QuickTake 150 firmy Apple.
Rozdzielczosc 640/480 color 24bit.
W tym formacie robi 16 zdjec a nieco gorzej 32szt.
Przechowuje je w pamieci nawet rok bez baterii tez.
Przcuje na 3 szt R6 tylko litowe, bo na alkalinach nie zrobi nawet jednego
pakietu zdjec. Ja pracuje na bateryjkach ladowalnych 850mAh, ktore sprawuja
sie o.k. (na 3-4 pakiety)
Jest do tego program do wyboru na PC lub Mac.
Jest kabelek do RS232(PC) lub adekwatny do MACa, wbudowany blysk i taka
smieszna nakladka na objektyw do niby makro-foto.
 Na serverze Appla jest opis do QT150 wraz z probkami zdjec.
Kosztowalo to gdzies z 30 baniek ale dobry rok temu.
Oczekalem sie na to z pol roku nim mi go sciagnieto chyba z Japonii.
Zbyszek

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \