Re: fotografia bezposrednio do PC'ta.

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 15:37:22 MET

On Wed, 22 Jan 1997 09:40:41 +0100, Marcin Piaskowski wrote:

>Gdzies kiedys obilo mi sie o uszy, ze ktos (chyba Panasonic) produkuje
>aparaty fotograficzne, ktore robi zdjŰcia (cos ok. 100szt) i trzymaja
>je w pamieci. Mozna je potem przeslac do PC'ta.
>Wiecie cos na ten temat ? Chetnie bym kupil taki aparat. Jaka cena ?
>Wszelkie informacje mile widziane.

takie aparaty robi juz wiele firm, ale to nadal bardzo droga
zabawka. Tu w Itali nie widzialem jeszcze za mniej niz 700$.
(a sa i profesjonalne za laaaaaadnych pare tysiecy)

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi