Re: CDROM 12x

Autor: Jacek Cichosz (cichosz_at_cmm.ensmp.fr)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 13:02:20 MET

On Wed, 22 Jan 1997, Piotr Sobczak wrote:

> Cos chyba pokreciles. Jak kupujesz naped o predkosci N i wkladasz do niego

[ciach]

> napedzie (na pudelku napisane jest "CD-ROM 2x speed", zreszta wtedy nie bylo
> jeszcze szybszych).
>
> Piotrek
>
> PS. Mitsumi 12x podobno jest calkiem cool i jak na razie nie slyszalem zlego
> slowa na jego temat (chyba nawet jakis Polski magazyn komputerowy robil
> ranking CD-ROMow i chwalono w nim ten naped).

O ile mnie pamiec nie myli, to takowe testy pojawily sie w ostatnim
numerze CHIP'a (1/97) - CD-ROMy 8x, 10x i 12x. Faktycznie Mitsumi 12x
wypadl bodajze w swojej klasie najlepiej (najkrotszy czas dostepu, dobrze
radzil sobie z porysowanymi plytami, niezly transfer itp.). Podobne dane
i opinie przeczytalem w jednym z francuskich czasopism.
Czyli nie taki Mitsumi zly jak go maluja :)

Pozdrawiam
   __o Jacek Cichosz
 _ \<._ cichosz_at_cmm.ensmp.fr
(_)/ (_) http://cmm.ensmp.fr/~cichosz/