Re: fotografia bezposrednio do PC'ta.

Autor: Elektroprojekt Lodz (elpro_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 11:04:19 MET

Marcin Piaskowski <zwirek_at_aristo.pb.bielsko.pl> wrote:

: Gdzies kiedys obilo mi sie o uszy, ze ktos (chyba Panasonic) produkuje
: aparaty fotograficzne, ktore robiš zdjęcia (cos ok. 100szt) i trzymaja
: je w pamieci. Mozna je potem przeslac do PC'ta.
O Panasonicu nie slyszalem. Casio (chyba mial oznaczenie QV-10)
kosztowal pol roku temu 1550PLN, robil 96 zdjec, mial
program do transmisji po RS do PC (kabelek chyba tez).
Rozdzielczosc znamionowa ok 320x240.
Obiektyw staloogniskowy (odpowienik 35-40mm dla malego
obrazka). Migawka bodaj do 1/2000s (?)
Podglad na kolorowym wyswietlaczu 1,8" z tylu.
Jego program QVLink (pod W3.1) pozwala przegladac i zapisywac
w formacie *.bmp (rowniez w rozmiarze 640x480). Mam nawet kilka
takich zdjec bo mi sprzedawca dal na dyskietce z programem.
IMHO za mala rozdzielczosc.
Widzialem zdjecia z Kodaka (bodaj typ DC-20) w rozdziel-
czosci troche mniejszej niz 640x480 (dokladnie nie pomne,
ale jedna z cyfr byla >500)- do przyjecia, ale ten umie
zapamietac tylko 8 sztuk. Cena 2000PLN.
Poszukaj www.casio.com, znajdziesz tez info o Casio QV-300 (?)
ktory ma 640x480 i zoom (lub obiektyw dwuogniskowy..)
Pozdrowienia

--
                            Slawek Kos  -> elpro_at_lodz.pdi.net