Re: W95 przeprogramowuje BIOS'a

Autor: Krzysztof_P_Wisniewski (st1068_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 11:02:33 MET

Dariusz Depczynski (drdar_at_hotmail.com) wrote:
: Ja mam nie tylko plotki. Miałem u siebie komputer P133 na płycie ATX z
: zainstalowanymi W95. Niestety z pewnych powodów musiałem je zainstalować
: na nowo. Okazało się jednak, że po restarcie komputer przestał widzieć
: kompakt. Nie pomagało grzebanie w BIOSie, jak również start DOS6 z
: dyskietki. Sterownik (firmowy) nie rozpoznawał CD. Dopiero dyskietka od
: kolegów serwisantów pomogła. (trzeba było przegrać jakiś plik, pokasować
: nieco i poszło). Dla mnie nie był to wielki problem, ponieważ cała

ostatnio instalowalem komus win'95 <i odpokutuje za to ciezko>
i nie trzeba bylo ponownej instalacji.... juz samo zainstalowanie
win'95 spowodowalo ze win nie widzial CD.. trza bylo
nadpisac plik jakis tam plikiem dostarczonym na dyskietce...
na szczescie firma byla na ttyle porzadna ze napisala od razu
co trza zrobic i jak...postarczajac nawet dyskietke z plikiem
i opisem po polsku i lopatologicznie...
tak ze nei zawsze potrzebna jest dyskietka od servisantow ;-)
oczywiscie konfiguracja taka jak mowisz: P133 ATX...
tak sie dzieje przy kazdym instalowaniu win'95 ... ma wadliwy
jeden plik chyba... w katalogu windows\inf ... nazwy pliku nei pamietam ;-)
o tym chyba juz wsie wiedza?
pozdrawiam

--
Cyb      st1043_at_orange.meil.pw.edu.pl