Re: W95 przeprogramowuje BIOS'a

Autor: Dariusz Depczynski (drdar_at_hotmail.com)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 08:16:21 MET

Wojtek Piecek wrote:

> Plotki - plotkami, ale o wyłączaniu drugiego kanału IDE to już slyszałem.

Ja mam nie tylko plotki. Miałem u siebie komputer P133 na płycie ATX z
zainstalowanymi W95. Niestety z pewnych powodów musiałem je zainstalować
na nowo. Okazało się jednak, że po restarcie komputer przestał widzieć
kompakt. Nie pomagało grzebanie w BIOSie, jak również start DOS6 z
dyskietki. Sterownik (firmowy) nie rozpoznawał CD. Dopiero dyskietka od
kolegów serwisantów pomogła. (trzeba było przegrać jakiś plik, pokasować
nieco i poszło). Dla mnie nie był to wielki problem, ponieważ cała
sprawa działa się w pracy, więc wystarczyło tylko przejść na drugie
piętro, ale jak ma się czuć klient któru kupił komputer, dostał kompakt
z systemem i też ma potrzebę przeinstalowania systemu na nowo. Wściec
się można.
Swoją drogą to Windows ma bardzo ubogą kolekcję strowników do CD.
Pozdrawiam
 Darek.

Live Is Brutal And Full Of Zasadzkas.