Re: Przyspieszanie procesora

Autor: Marcin Pasternak (marcpast_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 09:31:13 MET

On Wed, 22 Jan 1997, Konrad Olejnik wrote:

> W ostatnim (2/97) numerze PC Kuriera
> przeczytalem artykul na temat przyspieszania
> procesorów poprzez ustawienie wiekszej czestotliwosci
> niż zaleca producent. Chcialbym sie zapytac, czy ktoś
> może mi AUTORYTATYWNIE powiedzieć, czy autor
> to "geniusz czy szarlatan". Wiele slyszalem na ten temat
> (m.in. taką opinię, że nawet jak procesor będzie chodził
> z wyższą częstotliwością to może nastąpić zjawisko "erozji
> ścieżek i elementów" w układzie i istnieje możliwość "wysypania się"
>
> np. po dwóch miesiącach) - prawda to czy głupota?
>
> Będę wdzięczny za odpowiedź

> [...]

Osobiscie uzywam 486DX/2 66 Mhz podbitej na 80 Mhz od mniej-wiecej roku
i nie narzekam na trwalosc. Gdy bawisz sie w takie rzeczy jak podbijanie
predkosci procesora, strasznie sie on grzeje - pamietaj wiec o wiatraczku....
:-)))). A takie sprawy jak "erozja sciezek" mozna chyba wlozyc miedzy
bajki.

Marcin
 e-mail: marcpast_at_uoo.univ.szczecin.pl