Re: 486 + SB PNP = reset ?!

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 22:55:05 MET

On Tue, 21 Jan 1997 17:26:57 +0100, Jarek Lis wrote:

>In pl.comp.pecet Marcin Klimowski <marcin_at_usk.pk.edu.pl> wrote:
>: mój znajomy ma mieszny (?!) problem -
>: mianowicie - zainstalowa sobie na 486
>: kart d wi kow soundblaster PnP, do której
>: do czone s jakie programiki do odczytywania
>: tekstu, i co najzabawniejsze - karta (podobno)
>: zupe nie poprawnie odtwarza muzyk , ale
>: przy próbie syntezy mowy resetuje mu komputer.
>: czy kto zetkn si z podobn sytuacj ?!
>
>Ze uruchomienie programu wywala G95/Win 3.x w trzy d***?
>A bo to raz....

w tym przypadku windoze niewinne
piszac o odtwarzaniu muzyki prawdopodobnie mial na mysli MID
a synteza mowy wykorzystuje inna czesc SB, wiec to ze jedno
dziala drugie nie, wcale nie jest dziwne.
Wyglada mi na konflikt DMA. Jak z tym wlaczyc pod winda~
i z karta~ PnP - nie mam bladego pojecia.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi