Re: Tanio sterownik SCSI, ale jaki

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 07:48:18 MET

"Dorian Gray" <dorianek_at_free.polbox.pl > writes:

> Sluze pomoca!
> Wystarczy w pliku config.sys dodac linie:
> DEVICE=C:\SCSI\ASPI2DOS.SYS
> gdzie SCSI jest katalogiem zawierajacym sterownik ASPI.
>
> Jesli bedziesz potrzebowal to moge Ci udostepnic firmware,
> oraz instrukcje.

Nie za bardzo. Jak napisalem, moj sterownik to AHA1542B, i do niego jest
driver ASPI4DOS.SYS, nie zas ASPI2DOS.SYS, ktory jest wlasciwy dla AHA152x.

Problem takze nie lezal w firmware ani instrukcji (ktorych rowniez nie
zgubilem), a w plycie glownej (jakies noname 430FX). Okazalo sie, ze
po wymianie plyty na inna nie ma problemu.

--
Krzysztof Halasa