Re: DriveSpace3

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 07:58:48 MET

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> Mam mieszane uczucia - dyski ostatnio przyspieszyly bardziej niz
> procesory. Jak masz sporo pamieci, szybki procesor, wolny dysk -
> mozesz sprobowac.

A nawet jesli ma szybki procesor, to nie szkoda go na jakies
(de)kompresowanie dysku? Moze lepiej niech procesor zajmuje sie swoimi
operacjami, a operacje dyskowe wykonuje dysk?

Czyzby Windows nie potrafily jednoczesnie odczytywac danych z dysku, i
wykonywac kodu programow??? Zdaje sie, ze przynajmniej ten ich 32-bitowy
dostep do dysku powinien cos takiego zapewniac - w koncu normalne systemy
operacyjne robia to od zawsze.

--
Krzysztof Halasa