Re: S3 Virge - problem

Autor: Robert Kowalski (robek_at_dollar.it.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 15:11:43 MET

On Mon, 20 Jan 1997, Tomasz Jarnot wrote:

> Mialem do testow karte S3 Virge NoName ( niestety ) i po zainstalowaniu
> tego czegos w Windowsie oraz doinstalowaniu sterownikow Direct3D
> akcelerator nie byl widziany w grach Monster Truck oraz Hellbenter
> firmowanych przez Microsoft... Co moglo byc tego przyczyna ? Podejrzewam,
> ze wlasnie ta NoName'owatosc karty ale kto wie...
>
> Jurand

Mialem to samo ale juz nie mam ;-) A teraz step by step instruction
Sciagnij najnowsze drivery z www.s3.com
Zainstaluj DirectX3
ustaw obraz na 16bit i...
powinien monster Truck Madness ruszyc
a Hellbender powie "nie ma texture transparency' i nie ma 3D :((
Pozdrowienia

Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl
IRC: #polnet